2.9.16

Bicicleta estàtica al refugi de Pombie

Quan vaig arribar al refugi de Pombie (2032 m) i vaig veure aquesta bici vaig flipar! Al acostar-m'hi ja en vaig veure els detalls: una bici de carretera fixada al terra, amb un rodet a la roda del darrere i amb un carregador de mòbils instal·lat!

Resumint, una manera de fer entrenament i ciclisme en alçada i a la vegada carregar els nostres dispositius mòbils!

Els detalls:
  • Refugi de Pombie al peu del Midi d'Ossau al Pirineu francès (prop del coll del Portalet i Formigal).
  • Bici de carretera amb la forquilla soldada i subjectada a terra i roda del darrere sobre un rodet d'entrenament.
  • Carregador per a mòbils i bossa per posar el mòbil mentre es carrega.
  • Vistes al llac de Pombie i al Midi d'Ossau!
  • Per cert, és un parc natural i no es permet fer BTT en aquesta vall.