30.8.12

Arreglant la bosseta de sota el seient

La bossa de sota el seient de la bici és casi indispensable per tot tipus de bicicletes no urbanes ja sigui BTT o carretera. És un lloc on es poden portar els recanvis i les eines indispensables i fins i tot la cartera i el mòbil!
Fa temps en vaig comprar una de força gran per la BTT on m'hi cabia la cambra de recanvi, les palanques, una eina multi-funció, els pegats, la cartera, el mòbil, un paquet de mocadors, 2 guants de làtex (per no embrutar-me les mans) i les claus de casa!
La bossa anava subjectada amb una peça de plàstic al seient i amb un velcro a la tija. No l'he tret i l'he posat massa, perquè li costa entrar i sortir. L'últim cop que la vaig treure el suport de plàstic s'ha trencat. Hi ha influït que vagi dura i suposo que també hi porti pes.

Ara veig que la majoria de fabricants ja no utilitzen adaptadors de plàstic pel seient i els que encara ho usen, fan que la bossa es pugui treure i posar sense treure la peça que va enganxada al seient. En canvi ara, la majoria de bosses porten un velcro per subjectar-ho al seient i l'altre per la tija.

Per reparar la bossa vaig provar d'utilitzar pega, però el propi pes de la bossa m'ho ha tornat a desenganxar i la solució de moment ha estat utilitzar una brida que passa pels 2 forats que té la bossa i la lliguen al seient.