14.11.11

Instal·lant una cadireta a la Brompton

M'han passat una cadireta de nen de les que es poden instal·lar davant i l'he posat a la Brompton (és un model Bobike una mica antic).

En una primera prova tot em va semblar molt fàcil (foto sense nen), però després he tingut dubtes de com col·locar el suport que va a la tija del manillar (o en el quadre si la vostra bici ho permet), però de fet només hi ha una combinació que funcioni i que a més no molesti en el plegat de les Brompton.

No m'agrada carregar la tija del manillar, però en principi aquesta cadireta només suporta nens fins als 15 kg i l'ancoratge l'he posat molt avall, per tant espero no carregar-me la bici.

He protegit la tija del manillar amb una goma i un retall d'un gorro vell de piscina dels de silicona. També és curiós la forma que han agafat els cargols de l'ancoratge i sobretot que encara rosquin sense problemes (vegeu la foto de l'esquerra).

Ara em falta la prova de circulació. En estàtic ja veig que per pedalar em molestarà una mica (però serà factible) i per parar no em podré moure cap endavant per després posar el peu a terra, sinó que hauré de posar el peu a terra directament.

Més informació:

2 comentaris:

nuresma ha dit...

Que maco! És un nadó afortunat :) Sempre he pensat que les cadiretes que van a davant m'agraden més que les de darrere. A veure si et funciona bé... Hi notes al girar? Bueno, ens ho expliques d'aquí un temps :)

Bici-Vici ha dit...

Ho vaig provar i el problema és que et queda molt poc espai per pedalar i és incòmode perquè has d'obrir els genolls...