8.6.11

Miralls per a bicicleta

Tothom que porta un mirall a la bici diu que és extremadament útil. L'altre dia vaig tenir l'ocasió de veure de prop un parell de models del que fa CycleAware i que es poden comprar al distribuidor català.

El model plegable al puny de la bici (foto de la dreta) sembla la millor opció en quant a visibilitat, però pot ser incompatible amb les banyes que algunes bici porten. Hi ha un model de treure i posar que evitaria robatoris i que potser no inutilitzaria les banyes.

Després hi ha el model de casc (que també us podeu fer vosaltres si sou hàbils) que té l'inconvenient que has de forçar la vista molt a prop (proveu-ho).

El model plegable dins del puny (foto de la dreta) sembla força enginyós, però suposo que té menys visibilitat i pitjor estabilitat que altres models (caldria comprovar-ho...).

Finalment, em sembla força interessant el model que es posa al finals dels punys del manillar de bicicleta de carretera (foto de l'esquerra).

1 comentari:

Ernest ha dit...

Jo no he fet servir mai retrovisors en bicicleta. Penso que és un element molt fràgil en una zona molt exposada. De totes maneres segur que van bé.
Respecte al retrovisor del casc, estic segur que els fabricants de cascs desaconsellen la col·locació del mateix, doncs segur que resta seguretat en cas de un col·lisió. Jo vaig trencar (caiguda saltant per davant) un casc per aquesta zona, i no m'hauria agradat portar un retrovisor posat la veritat...
El casc a d'estar net i no portar cap cosa rígida col·locada a sobre, doncs sinó ja no fa la seva funció al 100%, penso jo.
A part de tenir que mirar enfocant a 10 cm que no està malament del tot, uff... quin mareig!!
:-)