7.11.10

Grua amb bicicleta plegable

Aquesta grua que circulava per la Gran Via de Barcelona portava una bici plegable. Per què? Se m'acudeixen diverses històries, trieu la que us faci més gràcia:
  • El conductor d'aquesta grua l'aparca lluny de casa i utilitza la bici per arribar-hi.
  • Un ciclista amb problemes mecànics ha trucat a la grua i aquesta porta la bici al taller.
  • El conductor d'aquesta grua ha trobat una bici mal lligada i amb unes estenalles d'un metre que sempre porta s'ha apropiat d'aquesta bici...
Jo em quedo amb la primera història...

1 comentari:

Juanete ha dit...

Al Festibike vaig estar parlant amb un constructor d'eléctriques i em va comentar que els camioners compraven moltes. Les fiquen al camió i van desde el parking a casa i en ruta, molts cops han d'aparcar el camió lluny de la civilització, per haver esgotar el temps de conducció, i la bici els dona llibertat de moviments.