15.1.10

Avinguda Vilanova de l'Hospitalet: s'ha pintat el carril bici...

L'any passat vaig fer una petita ressenya d'aquest carril bici de l'Hospitalet (Recorrent l'avinguda Vilanova de l'Hospitalet). El mes passat hi vaig tornar a passar i vaig poder comprovar com a finals d'any, finalment, el carril bici s'havia pintat.

Ja havia assumit que el carril bici aniria damunt de la vorera i que aquesta vorera seria per a bicicletes, però encara me'n vaig endur una sorpresa en veure que en alguns trams el carril bici s'havien pintat més estrets i sense delimitar-ne els 2 sentits (vegeu foto). La vorera sembla igual d'ample, però sembla que s'estreny al passar prop de l'andana del baixador de Bellvitge, tot i així el carril s'estreny abans d'hora, no voldria pensar que el motiu de fer-lo més estret és que hi ha cotxes aparcats en semi-bateria que ocupen una part important de la vorera ...

Us torno a posar el mapa que vaig fer:

Mapa amb l'itinerari en vermell i alguns possibles enllaços en blau:


Mostra Avinguda Vilanova de l'Hospitalet de Llobregat en un mapa més gran