6.7.09

Bloguejant en bicicleta

Llegint l'entrevista a Guillem Carbonell, autor del bloc Barcelona Times Blog, explica que transmet la sensació d'estar a molts llocs de Barcelona a la vegada perquè va es mou en bici:
Je, je, és veritat que molta gent em pregunta que com m'ho faig per estar a tants llocs! Jo crec que la clau per transmetre la sensació que estic a molts llocs és que em moc amb molta facilitat per la ciutat, sempre en bicicleta. La bici em permet ficar-me per tot arreu! I sempre porto una petita càmera a la butxaca. Bicicleta i càmera són les meves dues eines indispensables. D'aquesta manera jo vaig fent sempre el que he de fer i quan alguna cosa em crida l'atenció m'aturo un moment i faig la foto, que després em serveix com a imatge pel blog i d'inspiració pel que vulgui escriure.