31.7.07

Bicicletes de lloguer per a turistes

Ara que el Bicing ja ha posat traves als turistes i als bicingclistes que acaparaven bicings les empreses de lloguer de bicicletes no s'haurien de queixar. De fet aquest era l'acord inicial de l'Ajuntament amb aquestes empreses, però les eleccions locals i la por de que el bicing no triomfés van fer que l'Ajuntament obrís el bicing a tothom.
L'altra dia per Barcelona vaig fotografiar aquests 3 turistes que anaven en bicicletes taronges de lloguer. Vaig veure que portaven un cadenat en forma de fre V-brake, però en canvi no vaig saber veure els frens... serien pedalejant cap enrera com en les bicis holandeses?

2 comentaris:

Bernat Grau ha dit...

Segurament les bicis tenen frens de tambor, fixa't a l'eix de les rodes si tenen el tambor. Almenys a Holanda, moltes són així.

Anònim ha dit...

Si les torno a veure ja m'hi fixaré. Si amplies la foto veuràs el mateix que vaig veure jo, es veu com un eix ample, però no ho veig clar... tampoc vaig veure les manetes de fre...